Gasipies Gasipies
416
BLOG

Wspaniale sie rozprawil

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 0

Miałem już nie pisać dzisiaj ale wzruszyła mnie Anka .N jak .Nowoczesna,

image Obrazek pana Staszka z Njusłika na fejsbuka wrzucając.

Jak na rozprawie jakiejś tak się rozprawił, że hej. Tu - pełna zgoda. I ten gest wyciągniętej ręki, do zgody narodowej, bo zgoda buduje. A może nawet gest pozdrowienia. Staropolski taki, nazi ojcowie i dziadki podobno taki stosowali wypowiadając przy tym frazę w pierwszej części składowej nawet podobną do dzisiejszego hi (czyt. haj).

Oczywiście zerknąłem też na linkowaną  stronę Njusłika czy jak to się pisze, tego co to LIS tam redaktorem naczelnym jest podobno. I patrzam a tam image  Wróg jest jeden Wróg jest jeden ujawnia red. Tomek.

I eksponuje piękne zdjęcie takie

imagew ciemno-pastelowych kolorach, ale i tak jakoś nie może mnie zmusić do tego bym go znienawidził jako tego wroga. Jak to mówią serce nie sługa. Zresztą właściwie to nie wiem czy Tomasz akurat faktycznie i konkretnie ma być tym zjednoczonym i jedynym wrogiem, bo w tekście padają różne nazwiska, ale wprost się nie mówi który to czy która to niby ma być tym tytułowym wrogiem: Wiesław Władyka, Lis, Jacek (“Dół z Wapnem”) Żakowski, Andrzej Duda, czy może Jarosław Kaczyński, ewentualnie Tadeusz Mazowiecki, albo Aleksander Kwaśniewski. Generalnie jednak to typuję Kaczora, bo chyba z tej trójki najbardziej znany.

Znajomych Lufta przy okazji zlustrowałem i sporo tam zakodowanych i znanych postaci, nie poddadzą się łatwo. Mnóstwo tłustych kotów, abstrahując od biednej Anki.

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka