Gasipies Gasipies
894
BLOG

Porywająca HOMILIA!

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 11

.

WWW.RADIOMARYJA.PL > AUDYCJE > Homilia  

Homilia wygłoszona podczas spotkania Rodziny Radia Maryja w parafii p.w. Św. Jakuba Apostoła w Siniarzewie

ks.bp Wiesław Alojzy Mering (2011-08-29)

Są jeszcze biskupi w Polsce. To mój biskup - włocławski. Jestem z Niego dumny. Bóg zapłać za takich biskupów. Wspaniały człowiek, skomentował przed chwilą słuchacz.

"Chrześcijaninie wyprostuj się"

"Nie lękaj się ich" - zacytował Jeremiasza


 

Nie lękaj się ich, bo jestem z tobą, by cię chronić" ...

16 I wydam wyrok na nie
za całą ich niegodziwość, iż opuścili Mnie,
a palili kadzidło obcym bogom
i hołd oddawali dziełom rąk swoich.

 ...

Nie lękaj się ich, bym cię czasem nie napełnił lękiem przed nimi.


18  A oto Ja czynię cię dzisiaj twierdzą warowną,
kolumną żelazną i murem spiżowym przeciw całej ziemi,
 


19 Będą walczyć przeciw tobie, ale nie zdołają cię [zwyciężyć], 

gdyż Ja jestem z tobą - wyrocznia Pana - by cię ochraniać". www.nonpossumus.pl/ps/Jr/


Radek Sikorski
 
 
 
Pytając i konfrontując z innym powstaniem, o jeszcze mniejszych szansach. Domyśliłem się, że chodzi o Powstanie Żydowskie w tym samym mieście i przeciwko temu samemu wrogowi.


Udzielający radek on Twitter może niech wytłumaczy co sądzi Powstaniu w Getcie?

Biskup pyta

Homilia wygłoszona podczas spotkania Rodziny Radia Maryja w parafii p.w. Św. Jakuba Apostoła w Siniarzewie
ks.bp Wiesław Alojzy Mering (2011-08-29)

Homilia wygłoszona podczas spotkania Rodziny Radia Maryja w parafii p.w. Św. Jakuba Apostoła w Siniarzewie

image

A Donald nie kłaniający się księżom niech wytłumaczy, czy to prawda:
 

Tusk inwigilował prezydenta Lecha Kaczyńskiego

niezalezna.pl/15345-tusk-inwigilowal-prezydenta-lecha-kaczynskiego#comment-281054


W czasie wyborów parlamentarnych należy głosować na ludzi i środowiska, którzy gwarantują obronę godności człowieka i życia od poczęcia do naturalnej śmierci; troszczących się o los rodzin i zdolnych podjąć trudne sprawy i reformy - wskazali nasi biskupi w komunikacie z sesji Rady Biskupów Diecezjalnych z 26 sierpnia (przeczytaj treść komunikatu KEP). gosc.pl/doc/929978.Kosciol-o-wyborach

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka