Gasipies Gasipies
435
BLOG

Protest wyborczy. Wykluczenie

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 2

Protest wyborczy.

Podobno była jakaś debata wczoraj w tv Polsat. Ja nie mam dostępu do tej stacji. Musiałbym dodatkowe opłaty jakieś uiścić, żeby to* oglądać.

Mam natomiast dostęp do tv publicznej i nawet do TVN (bez 24). A chciałbym być dobrze poinformowanym, żeby podjąć trafną decyzję, na kogo oddać swój głos, w trosce o dobro** ojczyzny (**nie mylić z dobrością), stosownie do praw i obowiązków wynikających wprost z Konstytucji RP.

Z tego co słyszałem debata ta odbyła się z udziałem Panów Pawlaka i Tuska, na których nie bardzo bym chciał głosować w tej chwili, bardziej jestem przekonany do partii Prawo i Sprawiedliwość, reprezentowanej przez Pana Jarosława Kaczyńskiego. Być może jednak Panowie Pawlak i Tusk powiedzieli coś istotnego dla mnie, co mogłoby mnie skłonić do zmiany moich sympatii politycznych i poparcia ich partii.

W związku z powyższym wyrażam swoje oburzenie postępowaniem władz i tv Polsat. Ewentualnych PT czytelników proszę o pomoc prawną, jeśli przypadkiem ktoś wie w jakiej formie i do kogo powinienem złożyć ten protest. Wstępnie zamierzam stosowną informację przekazać do RPO i PKW.


* to - tv Polsat nie spełnia wymogu rzetelności i bezstronności w moim odczuciu, co uwydatniła prowokacja na Jasnej Górze realizowana przez Ewę Żarską i Bartka Tomaszewskiego. Ten ostatni wg mojej najlepszej wiedzy dopuścił się czynu przestępczego, naruszenia nietylalności osobistej pielgrzyma - Pana Andrzeja z Katowic, którego kopnął w dupę.


Jednocześnie zwracam się tą drogą do:

  • Pana Bartosz Arłukowicza, który też podobno założył tu bloga o stosowną pomoć, w aspekcie wykluczenia.
  • Szefa MSZ, który walczy z chamstwem, rówmnież o pomoc, ponieważ zorganizowanie debaty w takiej formie i z tymi osobami odbieram jako przejaw chamstwa skierowanego przeciwko mojej osobie.

Notka opublikowana ównież na blogpress.pl/node/9545 [

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka