Gasipies Gasipies
653
BLOG

Intuicja Radka

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 8

Przede wszystkim pragnę Panu Ministrowi na wstępie podziękować. Gdybym nie posłuchał, nadal prawdopodobnie bym nie rozumiał, co Pan Prezydent do mnie mówi.

A tak pierwszy raz dzisiaj, w dniu tak uroczystym, rozumiałem i czułem co Pan Prezydent do mnie mówił z telewizora po 20-ej (TVP.info). Dotąd to jakiś stek bzdur dla mnie był okraszany aszibkami. A tu masz. Szok. Pan Prezydent faktycznie posiada wiedzę i mówi coś konkretnego, tylko trzeba mieć klucz do zrozumienia.

Zdjęcie wkleiłem Mojego Prezydenta, bo obecnego nie znalazłem i jakoś nie lubię też na niego patrzeć. A to ładne jest i w nastroju świątecznym.

Nazwisko Generała wychwalanego jako wzór cnót wszelakich, wypełniającego wymogi nizbędnej reformy sił zbrojnych, odważnego, który potrafi podjąć decyzję i obciąć wydatki i przesunąć to Majewski. Pan Prezydent dzisiaj o Nim mówił w dniu tak uroczystym, ale nie wymienił, bo wiadomo - nie wypada tak po nazwisku. Ale dzięki Macierewiczowi, któremu wiary nie oddałem - wiem o co chodzi.

Co prawda nie bardzo zrozumiałem dlaczego akurat dopiero po wyborach ktoś ma się zająć wg Pana Prezydenta reformą finansów państwa - a nie przed, albo już teraz. Przecież nie ma już przeszkody w postaci śp. wetującego ustawy Prezydenta L. Kaczyńskiego. Tego Antek niestety nie wyjaśnił, ale Pan prezydent musi wiedzieć. Pozostaje zgadywać czy ten rząd nie potrafi i nie jest w stanie, czy nie odważy się przed wyborami, bo może przegrać, czy jeszcze inne przyczyny. 

Zastosuję Okchama, nie wnikam, wyjdzie z czasem. Możliwe, że Pan Prezydent liczy, lub już wie, że PiS wygra i jedynie ta formacja jest w stanie przeprowadzić reformy. Ale nie gdybam przecież. Wracamy do podziękowań.

Pan Minister Spraw Zagranicznych to jednak namaszczony człowiek jest i trafia w sedno. Ma tę Intuicję, czy coś podobnie jak Pan Premier niezawodną, tzn. prawie, bo Donald ma coś jeszcze ale nie zrozumiałem, bo hałas był taki jak na tym stadionie. W Gdańsku chyba Oliwii, co Go tam uroczyście ziomale witali śpiewami w dniu tak uroczystym.

To prawdziwy mąż stanu, ten Radek, jak podkreślił jeden generał ostatnio. Dlatego też zdecydowałem się panu Ministrowi podziękować w tej notce. Gdyby nie ta przestroga, to być może bym nie odsłuchał tego co mówi Pan Macierewicz, (Antoni) a co gorsza gdybym odsłuchał dałbym mu wiarę, albo co. Tatarowi jednemu. A tak uprzedzony przez Pana Ministra Radka odsłuchałem  z uwagą i wiary nie dałem, mam nadal katolicką, a nie jakąś tatarską, czy coś. I wyszło Szydło z worka na koniec, bo Ojciec Redaktor prowadzący sprawdził Pana Antoniego starym partyzanckim sposobem. Oto modlitwę na koniec zapodał i Antoni tak dotąd głośny jeno momentami nieśmiało się odzywał i ledwie był słyszalny. Może nawet słów nie znał. Toteż wiary mu nie oddałem i Radkowi jeszcze raz dziękuję. Linku co prawda nie podał, ale sobie znalazłem - jest na końcu notki, polecam.

Podziękować też wypada Blogerowi, który mi przypomniał o właściwościa Radka (*nie mylić z właściwościami czosnku, o których kiedyś napisałem i od tego czasu mnie ukrywają na s24) i któremu odpisałem @gruby.jasiu.com.au

GASIPIES 554 8883  | 15.08.2011 13:21||

link"

"Co jak co, ale intuicji Sikorskiemu nie brakuje

Coś w tym jest -  ...
"sikorskiradek Radek Sikorski
@
@clausewitz11 @bieleckipl W Smoleńsku nigdy nie było żadnego ILS. Przestrzegam przed dawaniem wiary urojeniom Antoniego Macierewicza." datowane 10 Aug ...

Linka Pan Minister nie podał, ale rozumiem, zapracowany, może ręce się trzęsą po ... albo inne takie. Oczy zmęczone, widziałem na fotce takiej jednej, dobrze, że nie wypalone. Oczodoły znaczy. Zrezstą już znalazłem:

pos. Antoni Macierewicz - Przewodniczący Zespołu Parlamentarnego Ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M z 10 kwietnia 2010 r. (2011-08-13)

Smoleńsk 2010 - szukamy prawdy
 


 

WWW.RADIOMARYJA.PL > AUDYCJE > Rozmowy niedokończone  

Smoleńsk 2010 - szukamy prawdy

pos. Antoni Macierewicz - Przewodniczący Zespołu Parlamentarnego Ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M z 10 kwietnia 2010 r. (2011-08-13)

 

Zobacz galerię zdjęć:

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka