Gasipies Gasipies
254
BLOG

Radek mnie wyklucza?

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 0

Dzień dobry, napisał Rzecznik


 

in reply to ↑
Piotr
Dzień dobry, szczególnie prominentnemu Członkowi PO RP zatr. jako SS w kanc. Prezydenta RP. Podwyższone standardy?
51 minutes ago via web

Oczywiście odpowiedziałem grzecznie, jak widać na powyższym obrazku, bo ja to dobrze wychowany jestem chłopak, a nie jakiś riots (real idiot on the street) czy matoł. A do tego kumaty, o czym również nie omieszkałem poinformować Radka:


Radek Sikorski
Przepraszam w imieniu Rzeczpospolitej. Karygodny błąd pomimo ostrzeżeń MSZ. Zdwoimy wysiłki na rzecz demokracji na Białorusi.

43 minutes ago via web

Piotr
@

27 minutes ago


Przeprosiny Radka zapewne nastąpiły

"2011.08.11

W związku z informacjami, że Prokuratura Generalna przekazała organom białoruskim dane finansowe znanego opozycjonisty białoruskiego p. Alesia Białackiego" www.msz.gov.pl/Oswiadczenie,MSZ,w,sprawie,Alesia,Bialackiego,44823.html.

Obawiam się trochę "zdwojenia wysiłków". Dotychczasowa reakcja strony Białoruskiej na ocieplanie stosunków przez Radka to uznanie Niezastąpionego Szefa Dyplomacji Akurat Polskiej za podejrzanego w sprawie śmierci śp. Andrzeja Leppera. Czy prokuratura również zamierza zatem przekazać Białorusi info ad kont Radka?

I co na to PDT?

W moim odczuciu Twitty Radka szkodzą stosunkom Polski z Białorusią i z Rosją. Czy PDT zdymisjonuje Radka? Tak tylko pytam, ćwierkając z rana. W końcu to nie ja decyduję, co jest polską racją stanu, a co nią nie jest. Proponuję jednak wykorzystać cudowne możliwości i poznać po oczach czy Radek w tej sprawie nie mataczy.

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka