Gasipies Gasipies
456
BLOG

Ankieta. Czy brzydzisz się Adamem lub jego Gazetą 'Łuczciwą'

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 0

Spółka AGORA S.A. broniła skutecznie 'dobrego imienia'. Sędzia zapewne wstępnie 'rozgrzany' wydał wyrok w pierwszej instancji - oczekiwany. Natomiast nie ustosunkował się do samej Gazety i jej nadredaktora. Pomyślałem sobie, że może ankieta będzie pomocna przed następną rozprawą. W ankiecie nie pytam zatem o dobre imię AGORY S.A., o czym ze względów procesowych uprzedzam, bo gdzieś czytałem, że Spółka rzeczona ma jakąś umowę podpisaną z wymiarem sprawiedliwości, usprawniającą - masówka czy coś. Nie znam osobiście Spółki AGORA S.A. i się na tę okoliczność nie wypowiadam. Gazeta nazwana przez jej szefa 'Łuczciwą' to co innego. Czytałem to i tamto i pozwoliłem sobie zagłosować jako pierwszy w opublikowanej ankiecie.

Natomiast z Gazetą Łuczciwą i Adamem - chętnie spotkam się w Sądzie, jakby co. Bo ja to lubię Żydów a i polemizować też lubię. Toteż ankietę popełniłem, do której zapraszam.


Ankieta

Czy brzydzisz się Adamem lub jego Gazetą wg niego 'Łuczciwą'?

Twój głos został zapisany.

Tak - brzydzę się Adamem
 0% 
Tak - brzydzę się Gazetą
 0% 
Tak - brzydzę się Adamem i jego Gazetą
 100% 
Nie
 0% 
Nie wiem
 0% 

Łączna ilość oddanych głosów: 1

Ankieta dostępna jest tu: lubczasopismo.salon24.pl/AdamMi/


 
 
Linki:

A. Michnik obraża miliony Polaków ("to prymitywy").chinaski.salon24.pl/304500,a-michnik-obraza-miliony-polakow-to-prymitywy

Notka opublikowana też na:

 

blogmedia24.pl/node/50512

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka