Gasipies Gasipies
310
BLOG

Cenzura jako ratunek dla zagrożeń w Cyberprzestrzeni - wytyczne

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 4

 

"Można 'zwalniać'| czy nie nada? Например: факты и имена ответственных Смоленск (убийство) катастрофы Z pewnością ten dylemat może spędzać sen z powiek Administracji. Portali. W szczególności czy można przepuścić tekst z czosnkiem. Bardzo jestem tym zaniepokojony, jako, że empatii mnie nie brakuje i wrażliwości, chociaż bywam nazywany chamem i baranem, ale zapewniam, że mylnie i właśnie się poprawiam. A stając się postępowym - pomagać się staram, jak mogę, a nawet jeszcze mocniej. Służba Bezpieczeństwa w PRL-u kontaktowała się ze mną w tej sprawie wielokrotnie i o różnych porach, a liczni jej przedstawiciele zazwyczaj w trójkach działając zgodnie, bo zgoda buduje - zapraszali mnie do samochodu i podwozili na herbatkę. W celu konsultacji oczywiście zabierali mnie na rozmowę przy herbatce. I serwowali mi tę herbatkę osobiście Panowie oficerowie na Kochanowskiego, w szklance, której do końca rozmowy nie sprzątali ze stołu, nie wiedzieć dlaczego. Dzisiaj dopiero zaczynam kumać, że przy gościach sprzątać nie wypada, a wtedy to małolat byłem. Je oczywiście zawsze chętny do pomocy byłem i o bezpieczeństwo dbałem, Państwa w szczególności. W zaistniałej sytuacji ośmielam się również dzisiaj zgłosić postulat usprawniający zabezpieczenie i gwarantujący bezpieczeństwo Cyberprzestrzeni. Cieszę się, że również dzisiaj mogę pomóc Państwu służąc moją nieocenioną radą i wsparciem, jako, że miewam fajne pomysły usprawniające.

 

I tak na początek ad 'tanie państwo ' - przypomnę, że gdzie kucharek 6 tam nie ma co jeść - wróćmy zatem do starej sprawdzonej metody trójek - trzech uzbrojonych i zabezpieczonych kamizelkami oraz chełmami, w odpowiednim obuwiu ochronnym na jednego wywrotowca powinno wystarczyć a w tym czasie druga ekipa może już się zajmować innym delikwentem. Zyskujemy w ten sposób 2 do zwolnienia i zwiększamy dwukrotnie moce przerobowe. Prawda, że prosty i genialny pomysł, do tego sprzedaje gratis, na licencji GRU. Ale czego się nie robi dla Partii. Nie ograniczam się jednak do pomysłów ad personam, a też merytorycznie zapodam.

 

Dlatego postuluję wprowadzenie Cenzury Ciemnogrodzian, którą oczywiście należy nazwać jakoś stosownie do nowomowy. Może Pan Generał coś wymyśli. Czy Nadredaktor, zdaniem moim ich nik-

czemność dostrzegający. Bo skrót od Cenzury Cyberprzestrzeni Ciemnogrodzian Polskich może się kumuś źle kojarzyć i Niezastąpiony Szef Dyplomacji Akurat Polskiej musiałby znowu jechać do Rzymu się tłumaczyć albo co, czy gdzieś.

 

W notce  Ephorosowi dedukuję - o cenzurze - wytyczne 17.08.2010 11:30 napisałem:

Czy zatem można prosić administrację o jakieś wytyczne w podobnej do wyżej przytoczonych formie? Chciałbym wiedzieć po prostu czego mi nie wolno i co nie należy. Gdybym wiedział mógłbym unikać.

A tak nie wiem, niestety* i narażam się niewątpliwie na możliwość popełnienia bronki.

 

* @ ἔφορος - brakiem odpowiedzi nie będę zaskoczony;)

 

Wklejono z <http://gasipies.salon24.pl/219649,ephorosowi-dedukuje-o-cenzurze-wytyczne>

 

Postanowiłem ten tekst przypomnieć, bo ja to pomagać lubię. Mając gotowe wzorce wystarczy przecież tylko uaktualnić i zastąpić przestarzałe sformułowania np. Związek Radziecki na Federacja Rosyjska, Trybuna Ludu na Gazeta Wyborcza (poniekąd Łuczciwa), o katastrofie w kopalni Katowice na w Smoleńsku itd. W związku z zagrożeniem dla demokracji w Cyberprzestrzeni sygnalizowanymi przez BBN oraz możliwością potencjalnego zaciemniania przez moherów 'rzeczywistej rzeczywistości czyli sukcesu' stosowne wytyczne takie należy opracować na poziomie ogólnopolskim, a nie tylko dla S24.

Jednocześnie dziękuję tutejszej Administracji. Wyrok światłej sędzi dwojga nazwisk w sprawie Rymkiewicza i tegoż buntownika buńczuczne słowa "musi to na Rusi" uświadomiły mi bowiem, że brak mi pokory i właściwego stosunku do Gazety oraz jej Wydawcy. Zatem i dla mojego dobra jestem ukrywany, bo przecież wydawca Gazety może mi wytoczyć proces. A jak wnioskuję z analizy statystyk niekoniecznie z wyroku bym był zadowolony. Przyznaję, że zaliczenie mnie do Ciemnogrodu było ze wszech miar słuszne, bo słucham niepostępowego Radia Maryja. Jednocześnie przepraszam, za moją babcię, która ukrywała Żydka zamiast go mordować, jak nie przymierzając Naród w imieniu którego Pan Prezydent przepraszać raczył. Rozumiem, że ten haniebny postępek babci wyklucza mnie z Narodu reprezentowanego przez Pana Prezydenta. Niestety nie mogę cofnąć już historii. Pozostaje mi tylko pozdrowić w bulu i nadzieji, że chociaż tekst poniższy przypominając mogę się przyczynić do budowania zgody.

 

Link do wspomnianej poprzedniej notki: gasipies.salon24.pl/219649,ephorosowi-dedukuje-o-cenzurze-wytyczne#

 

A tu wytyczne do przerobienia - www.radiomaryja.pl/audycje.php

zresztą wklejam poniżej, bo ja to pomocny jestem

Peerelowska i współczesna cenzura w Polsce

Tomasz Strzyżewski - człowiek, który pokazał światu niszczycielski charakter cenzury PRL, wywożąc potajemnie w roku 1977 jej tajne zapisy za granicę i publikując je;Piotr Szubarczyk - Biuro Edukacji Publicznej IPN Gdańsk, w latach 70. działacz opozycji. (2010-07-24)

 

ARTYKUŁY:

 

Nie wolno dopuszczać jakichkolwiek prób obarczania Związku Radzieckiego odpowiedzialnością za śmierć polskich oficerów w lasach katyńskich.


Należy eliminować określenie "jeńcy wojenni" w odniesieniu do żołnierzy i oficerów polskich internowanych przez Armię Czerwoną we wrześniu 1939 r. Właściwym określeniem jest termin <internowani>.


W opracowaniach naukowych, pamiętnikarskich, biograficznych można zwalniać sformułowania w rodzaju "rozstrzelany przez hitlerowców w Katyniu"...


Nekrologi, klepsydry, ogłoszenia o nabożeństwach zgłoszonych w intencji ofiar Katynia oraz informacje o innych formach uczczenia ich pamięci mogą być zwalniane wyłącznie za zgodą kierownictwa Głównego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk.


Nie należy dopuszczać do żadnych informacji o zabiciu noworodka przez matkę - studentkę Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach.


Należy bezwzględnie eliminować wszelkie dane zbiorcze dotyczące ilości wypadków drogowych, pożarów, utonięć, jak również tonować zbyt alarmistyczne publikacje na ten temat.

Nie należy dopuszczać do publikacji w masowych środkach przekazu danych liczbowych obrazujących stan i wzrost alkoholizmu w skali całego kraju.

Nie należy dopuszczać żadnych informacji o sprzedaży przez Polskę mięsa do ZSRR.

Nie należy publikować żadnej informacji o katastrofie w kopalni Katowice, w której poniosło śmierć 4 górników.

Nie należy dopuszczać żadnych informacji na temat afery łapówkarskiej w Sandomierzu.

Nie należy zezwalać na publikowanie informacji o przyznawaniu przez Premiera rent specjalnych dla różnych osób.

Nie należy zwalniać żadnych materiałów na temat pielgrzymki z Polski do Rzymu, w ramach obchodzonego w Kościele rzymsko-katolickim tzw. Roku Jubileuszowego


 



Cyprian Kamil Norwid

SIŁA ICH
Fraszka

Ogromne wojska, bitne generały,
Policje - tajne, widne i dwu-płciowe -
Przeciwko komuż tak się pojednały?
- Przeciwko kilku myślom... co nienowe!


DO GÓRY

Zobacz również inne publikacje związane z tym tematem:

AUDYCJE:
  • Peerelowska i współczesna cenzura w Polsce- [2010-07-24]
    Tomasz Strzyżewski - człowiek, który pokazał światu niszczycielski charakter cenzury PRL, wywożąc potajemnie w roku 1977 jej tajne zapisy za granicę i publikując je;Piotr Szubarczyk - Biuro Edukacji Publicznej IPN Gdańsk, w latach 70. działacz opozycji.
ARTYKUŁY:
Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka