Gasipies Gasipies
827
BLOG

„Znacie mnie” – ale ja nie znam, to nie plagiat chyba, ale insynuacja i manipula

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 3

Znacie mnie” – ale ja nie znam, to nie plagiat chyba, ale insynuacja i manipulacja, brzydko się Bronku chwytasz,

„wiecie jaki jestem” – ale ja nie wiem,

"jak myślę" - a to niby myślisz? I jak? Samodzielnie może?

„Co we mnie siedzi” – no właśnie, tego nie tylko nie wiem, ale i się obawiam. Widziałem coś dziwnego w oczach Bronka – co napełnia  mnie trwogą do dzisiaj. I nie był to li tylko stan „po” jak u Radka S, czy tym bardziej przerażające, acz egzystencjalnie pełne lęku spojrzenie na wieść o możliwym pęknięciu przestworzy rysą na filiżance po przelocie orła lub innego z ptaków niebieskich, jak u R. M. Rilke na balkonie – nie, to wzrok człowieka o którym nic nie wiem i nie chcę wiedzieć. Którego się bałem. Ciemność ukryta. Nie będę gdybał czy sprzedał duszę diabłu, czy też nie, ale nie zdziwił bym się zbytnio gdyby.

„Znacie mnie” – ale ja nie znam, to nie plagiat chyba, ale insynuacja i manipula

A widziałem te oczy na plakacie wyborczym, pamiętam do dziś - było to w Turku. Przechodziłem obok słupa i zetknąłem, bo miałem chwilkę.  Pamiętam do dzisiaj. Miałem wtedy dreszcze, prawie jak Bieńkowska.

„Środkiem drogi” – spytałem koleżankę, co może znaczyć. Ciekawa interpretacja – iść odważnie, z podniesioną głową, bez kompleksów.


"Znacie mnie, wiecie, jak myślę, wiecie, jaki jestem w środku, nie tylko na zewnątrz, wiecie, jakie mam poglądy, jakie miałem poglądy nie tylko w okresie kampanii wyborczej - powiedział do zebranych na spotkaniu." http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17498530,Komorowski_zaskakujaco_o_kampanii__skrocic_ten_czas.html


W nawiązaniu do tego tekstu - w następnym odcinku być może będzie o tym,

czy Szczynukowicz i komu szyje buty, no i po co, oczywiście.

 

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka